[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Development of chemistry pre-service teachers during practical pedagogical training : self-evaluation vs. evaluation by school mentors

Vesna Ferk Savec in Katarina Senta Wissiak Grm (2017) Development of chemistry pre-service teachers during practical pedagogical training : self-evaluation vs. evaluation by school mentors. Acta chimica slovenica, 64 (1). str. 63-72. ISSN 1318-0207

[img]
Predogled
PDF
Download (267Kb)

    Povzetek

    V članku predstavljena raziskava se ukvarja s samo-evalvacijo napredka med praktičnim pedagoških usposabljanjem bodočih učiteljev kemije, študentov četrtega letnika, v primerjavi z mnenjem njihovih mentorjev na šoli. Vzorec sestavlja 21 bodočih učiteljev kemije in 21 njihovih mentorjev, izkušenih učiteljev kemije na osnovnih šolah. Za namen spremljanja razvoja bodočih učiteljev kemije med praktičnim pedagoških usposabljanjem so bodoči učitelji in njihovi mentorji izpolnjevali »Vprašalnik za spremljanje razvoja bodočih učiteljev kemije«, ki temelji na evalvaciji osmih karakteristik strokovnega razvoja učiteljev kemije. Rezultati kažejo, da so bili bodoči učitelji kemije v samo-evalvaciji bolj strogi od svojih mentorjev, še posebno po prvi izvedeni uri pouka kemije, medtem ko so bile ocene po zadnji izvedeni uri podobne z ocenami mentorjev glede večine ocenjevanih karakteristik. Podrobneje je predstavljen razvoj petih naključ no izbranih bodočih učiteljev kemije iz njihovega osebnega vidika, kakor tudi iz perspektive njihovih mentorjev.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: kemija, izobraževanje učiteljev, osnovnošolski pouk, praktično pedagoško usposabljanje, šolski mentorji, samoevalvacija
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11490889&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    https://journals.matheo.si/index.php/ACSi/article/view/2821/1203Drugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 4413
    Datum vnosa: 22 Mar 2017 13:03
    Zadnja sprememba: 22 Mar 2017 13:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4413

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa