[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Strategije reševanja matematičnih problemov pri nadarjenih učencih 5. razreda osnovne šole

Petra Klinc (2017) Strategije reševanja matematičnih problemov pri nadarjenih učencih 5. razreda osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Magistrsko delo Strategije reševanja matematičnih problemov pri nadarjenih učencih 5. razreda osnovne šole je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili nadarjenost skozi različne avtorje, pogledali, kdo nadarjeni učenci so, kako jih odkrijemo, kaj je zanje značilno … Podrobneje smo predstavili matematično nadarjenost, v sklopu katere smo vpeljali matematične probleme. Predstavili smo različne vrste matematičnih problemov in pogledali, kakšne strategije reševanja le-teh poznamo. V empiričnem delu smo z analizo treh matematičnih problemov prišli do ugotovitev, da se strategije reševanja matematičnih problemov med za matematiko nadarjenimi učenci in tistimi, ki pri matematiki niso nadarjeni, vendar imajo pri njej odlično oceno, ne razlikujejo veliko. Kljub temu so nadarjeni učenci pri reševanju matematičnih problemov uspešnejši. Z analizo anketnega vprašalnika smo prišli do ugotovitev, da so matematični problemi (v večini) zanimivi in zabavni tako za nadarjene učence kot tudi za tiste, ki pri matematiki niso bili prepoznani kot nadarjeni, vendar imajo pri njej odlično oceno. Tako enim kot drugim pa predstavljajo izziv. Pridobljene ugotovitve smo predstavili s pomočjo vsebinske analize, podkrepili smo jih še grafično in s konkretnimi primeri učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: matematika, matematični problemi, strategije reševanja, nadarjen učenec
    Število strani: 86
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11491145)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4412
    Datum vnosa: 22 Mar 2017 13:05
    Zadnja sprememba: 22 Mar 2017 13:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4412

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa