[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpeljava čuječnosti in čuječnostnih praks v razvojno-edukativni model supervizije

Janko Stergar (2017) Vpeljava čuječnosti in čuječnostnih praks v razvojno-edukativni model supervizije. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1303Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu teoretsko raziskujem koncepta čuječnosti in supervizije. V raziskovalnem vprašanju me zanima, kakšne so možnosti integracije čuječnostnega izkustvenega učenja in čuječnostnih praks v razvojno-edukativni model supervizije. Prikažem nekatera izhodišča obeh konceptov. Pri obeh konceptih obstaja mnogoterost definicij. Podana je njuna raznolika zgodovina, konktekst in družbeni vplivi, ki so ju oblikovali. V nadaljevanju so raziskane funkcije oziroma cilji, ki jim sledita. Prikazani so njuni učinki in koristi. Izpostavljen je njun odnos do etike. Raziskane so nekatere stranpoti in kritike obeh konceptov. Podana je primerjava med supervizijo in čuječnostjo. Nakazane so možnosti integracije nekaterih dimenzij čuječnosti v polje supervizije. V nadaljevanju so predstavljeni nekateri vidiki in modeli čuječnosti. Prikazane so stične točke in razlike med »zahodno« in »vzhodno« čuječnostjo. Poudarek je namenjen prikazu integriranja posameznih modelov: čuječnega učenja z izkustvenim učenjem v čuječno izkustveno učenje. Nato je prikazana integracija razvojno-edukativnega modela supervizije s čuječnostnim izkustvenim učenjem. Raziskane so možnosti vpeljave čuječnostnih praks v samo strukturo supervizijskega srečanja. Na ta način skuša magistrsko delo omenjeni model supervizije teoretično in praktično obogatiti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: čuječnost, supervizija, izkustveno učenje, razvojno-edukativni model, čuječno izkustveno učenje, čuječnostne prakse
    Število strani: 105
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Sonja ŽorgaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11490121)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4410
    Datum vnosa: 22 Mar 2017 09:53
    Zadnja sprememba: 22 Mar 2017 09:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4410

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa