[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Matematični kotiček v vrtcu

Janja Levičnik (2017) Matematični kotiček v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1706Kb)

    Povzetek

    Igralnica je prostor, v katerem otrok preživi večji del svojega bivanja v vrtcu. Vzgojitelj skupaj s pomočnikom vzgojiteljice in otroki oblikuje prostor v spodbudno in učno okolje. Prostor razdeli v manjše prostore, ki jih imenujemo interesni kotički. Poimenovani so s preprostimi imeni in v vsakem kotičku prevladuje eno izmed glavnih področjih Kurikuluma za vrtce. V teoretičnem delu sem se najprej osredotočila na Kurikulum za vrtce in na različne matematične vsebine. Zajema tudi kratek opis kotičkov, predvsem pa podrobneje matematični kotiček. Vzgojitelj lahko za učenje matematičnih vsebin poleg spodbudnega učnega okolja – matematičnega kotička izkoristi tudi druge dejavnosti dnevne rutine (npr. prihod otrok v vrtec). Empirični del diplomske naloge zajema opis projektnega dela, vpeljave matematičnega kotička. Z različnimi dejavnostmi sem želela otrokom približati svet matematike, preko katerih so otroci razvijali svojo domišljijo, mišljenje, spretnosti in hkrati pridobili prijetno matematično izkušnjo. Nato smo z otroki skupaj uvedli matematični kotiček v igralnico skupine. Otrokom sem pripravila različen material, preko katerih so otroci spoznavali različne matematične vsebine. Otroci so se matematiko igrali in se jo skozi igro učili. Po uvedbi matematičnega kotička sem opazovala in spremljala igro otrok v matematičnem kotičku. Opazila sem, da so si otroci izbirali različne pripomočke iz posameznih področij, pri izbiri pa so se pojavile tudi razlike med spoloma.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: matematika, prostor, matematični kotiček v vrtec, matematične vsebine in pripomočki
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11476041)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4391
    Datum vnosa: 02 Mar 2017 14:22
    Zadnja sprememba: 02 Mar 2017 14:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4391

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa