[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda

Tadeja Prašnikar (2011) Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo z naslovom Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda obravnava problematiko odkrivanja časovnih predstav učencev v drugem izobraževalnem obdobju. V prvem delu diplomske naloge sem predstavila kognitivni razvoj otroka, načine odkrivanja otrokovih predstav, različne načine/poti učenja/poučevanja pojmov, teoriji oblikovanja pojmov in probleme pri poučevanju pojmov. Navedla sem tudi cilje in standarde znanja iz učnega načrta za posamezen (4. in 5.) razred. V nadaljevanju sem predstavila raziskavo o časovnih predstavah učencev. Analizirala sem predstave o času učencev 4. in 5. razreda nekaterih ljubljanskih šol. Pregledala sem na kakšen način so se ob risbah izražali učenci o določenem časovnem obdobju in kako so le-tega poimenovali, kako so kronološko urejali risbe, v kateri smeri so jih urejali, ali so pravilno uvrstili določene osebe in stvari v ustrezno obdobje ipd. Primerjala sem predstave četrtošolcev in petošolcev. Pregledala in analizirala sem teme v učbenikih za družbo v 4. in 5. razredu, ki so povezane z zgodovinskimi obdobji in s pomočjo le-teh poskušala ugotoviti, kakšna izhodišča za predstave o preteklosti imajo učenci v svojih učbenikih. Raziskava je pokazala, da obstajajo precejšnje razlike med četrtošolci in petošolci v predstavah o zgodovinskih obdobjih in časovnem lociranju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: časovne predstave, zgodovinska obdobja, razredni pouk
    Število strani: 98
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8974921)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 438
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 14:18
    Zadnja sprememba: 21 Okt 2011 14:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/438

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa