[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poučevanje biologije z uporabo elektronskega učbenika

Ana Arh (2017) Poučevanje biologije z uporabo elektronskega učbenika. Magistrsko delo.

[img] PDF
Download (677Kb)

    Povzetek

    Z vpeljevanjem rabe tabličnih računalnikov v šole so se začele pojavljati tudi raziskave učinka digitalnih vsebin na znanje in stališča učencev. Pozitivni vidiki se kažejo pri motivaciji učencev za delo, hitrejšem in enostavnejšem dostopu do podatkov, enostavnem prenašanju po prostoru, učinkovitejšem zapisovanju, boljšem sodelovanju med učenci ter boljšem sodelovanju učencev z učiteljem. Vsi ti vidiki se nanašajo predvsem na stališča učencev do tabličnih računalnikov, zelo malo pa je podatkov o skupnem vplivu elektronskih učbenikov in tabličnih računalnikov na znanje ter stališča učencev. Raziskava je bila usmerjena na ugotavljanje vpliva uporabe dveh izbranih elektronskih učbenikov za biologijo na tabličnih računalnikih, na znanje učencev in na njihova stališča do uporabe elektronskih učbenikov na tabličnih računalnikih. V raziskavo je bilo vključenih 122 učencev 8. in 9. razreda pri pouku biologije. Učenci so bili razdeljeni v kontrolno in eksperimentalno skupino. Učenci v eksperimentalni skupini so uporabljali elektronske učbenike na tabličnih računalnikih, v kontrolni skupini pa je pouk potekal z uporabo vsebinsko skladnih tiskanih učbenikov. Ugotovili smo, da uporaba elektronskega učbenika na tabličnih računalnikih skorajda ni vplivala na učne rezultate, na splošno je bil napredek učencev majhen oziroma celo zanemarljiv. So se pa pozitivni vidiki uporabe pokazali pri učencih, ki sicer pri pouku biologije še niso uporabljali elektronskega učbenika na tabličnem računalniku, in sicer kot bolj pozitivna stališča do njihove uporabe.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, poučevanje, biologija, tablični računalnik, elektronski učbenik, tiskani učbenik
    Število strani: 46
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Iztok TomažičMentor
    dr. Matej UrbančičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11445577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4368
    Datum vnosa: 02 Feb 2017 16:39
    Zadnja sprememba: 02 Feb 2017 16:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4368

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa