[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spodbudno učno okolje v prvem starostnem obdobju v vrtcu

Elma Beganović (2016) Spodbudno učno okolje v prvem starostnem obdobju v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1772Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja potek in evalvacijo projekta ustvarjanja spodbudnega učnega okolja s pomočjo nestrukturiranega materiala in predmetov iz narave v skupini prvega starostnega obdobja v vrtcu. V teoretičnem delu sem predstavila teoretična izhodišča o učenju. V tem sklopu sem zajela poglavja o aktivnem učenju in vlogi vzgojitelja pri ustvarjanju aktivnega učnega okolja, procesno-razvojnem načrtovanju, učenju in o igri v predšolskem obdobju. V okviru empiričnega dela sem predstavila projekt, v katerem sem otrokom ponudila različen naravni material. Predstavila sem pomen načrtovanja in dokumentiranja vzgojitelja. Raziskovala sem, katere učne izzive bo igra z naravnim materialom otrokom prinesla. Želela sem ugotoviti, kako najmlajši otroci raziskujejo in s tem pridobivajo izkušnje s pomočjo naravnega materiala. Pomembno za ta pristop je, da je otrok ves čas aktiven udeleženec v procesu učenja. Materiali otrokom omogočajo možnost učenja in različne simbolne igre. Odrasli mu le zagotovijo možnost za dejavnosti in priskrbijo materiale. Ves čas so otrokom le v podporo; njihovo igro pozorno spremljajo in jim na osnovi opažanj postavljajo nove izzive. S projektom sem ugotovila, da se je razvijala domišljijska igra, otroci so se igrali individualno, v parih, skupinsko, krepili so domišljijo, več so se pogovarjali, manj je bilo konfliktov, uresničevali smo cilje na vseh področjih kurikuluma.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: naravni material, igra, spodbudno učno okolje, vrtec
    Število strani: 46
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11424841)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4350
    Datum vnosa: 01 Feb 2017 13:44
    Zadnja sprememba: 01 Feb 2017 13:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4350

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa