[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Biotska pestrost v šoli: kje, kdaj in kako jo poučevati?

Gregor Torkar (2016) Biotska pestrost v šoli: kje, kdaj in kako jo poučevati?. V: Mednarodna konferenca EDUvision, 1. Dec - 3. Dec 2016, Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (421Kb)

    Povzetek

    Namen prispevka je predstaviti pojem biotska pestrost v šolskem kontekstu. Poučevanje o biotski pestrosti in njenem ohranjanju bi lahko bil učinkovit pristop za informiranje o pomenu različnih vrst in ekosistemov ter naše odvisnosti od ekološkega sistema, ki zagotavlja življenje. V zaključku prispevka zato podajamo priporočila za pouk o biotski pestrosti. Oblikovali smo trifazni model štirih usmeritev za poučevanje o biotski pestrosti, kjer priporočamo, da se poučevanje začne z vrstno in konča genetsko pestrosto, od lokalnih do globalnih naravovarstvenih vprašanj, od neposrednih do simbolnih izkušenj, ter od individualnega do družbenega nivoja.

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Članek)
    Ključne besede: biotska pestrost, vzgoja in izobraževanje, poučevanje, smernice, šola
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision_2016_SLO.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11391817&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 4347
    Datum vnosa: 18 Jan 2017 09:24
    Zadnja sprememba: 18 Jan 2017 09:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4347

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa