[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba animiranih filmov in risank pri poučevanju naravoslovnih tematik

Tina Jeraj in Katarina Susman (2016) Uporaba animiranih filmov in risank pri poučevanju naravoslovnih tematik. V: Mednarodna konferenca EDUvision, 1. Dec - 3. Dec 2016, Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (724Kb)

    Povzetek

    Otroci se z risankami srečujejo že zelo zgodaj, tako v domačem kot v učnem okolju. Uporaba animiranih filmov pri pouku predstavlja motivacijsko orodje, poleg tega pa se ob premišljenem izboru risanke in spremljevalnih dejavnosti učenci tudi učijo. V prispevku je predstavljena raziskava o zastopanosti naravoslovnih tematik in naravoslovnih spodrsljajev (napak, ki so v nasprotju z realnostjo) v naboru risank, ki so trenutno aktualne med učenci. V okviru pedagoške raziskave smo v skupini tretješolcev zasledovali zaznavanje in odzive učencev na naravoslovne spodrsljaje v dveh izbranih risankah. Ob analizi risank smo ugotovili, da vsebujejo veliko naravoslovnih spodrsljajev, ki po vsebini zastopajo različne naravoslovne tematike. Raziskava je pokazala, da se učenci zavedajo, da so nekateri dogodki v risankah prikazani na nerealen način in o njih tudi kritično razmišljajo. Pri interpretaciji spodrsljajev si pomagajo s svojimi predstavami in pojmovanji, pri čemer potrebujejo tudi nekaj spodbude učitelja, saj za utemeljevanje posameznih spodrsljajev še nimajo usvojenega potrebnega znanja in terminologije. Pri pouku naravoslovja lahko prav naravoslovne spodrsljaje uporabimo kot izhodišče za eksperimentalno delo ali problemski pouk. V prispevku je predstavljen primer uporabe risanke v poučevanju naravoslovne tematike o snoveh, ki je opremljen s smernicami in izhodišči za aktivnosti v razredu.

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Članek)
    Ključne besede: animirani film, risanka, risanke pri pouku, naravoslovni spodrsljaji, poučevanje naravoslovja
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision_2016_SLO.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11408969&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za fiziko in tehniko > Katedra za fiziko in didaktiko fizike
    ID vnosa: 4346
    Datum vnosa: 18 Jan 2017 09:20
    Zadnja sprememba: 18 Jan 2017 09:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4346

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa