[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vključevanje študentov Pedagoške fakultete v program Ekošola

Stojan Kostanjevec in Nives Žabkar in Martina Erjavšek (2016) Vključevanje študentov Pedagoške fakultete v program Ekošola. V: Mednarodna konferenca EDUvision, 1. Dec - 3. Dec 2016, Ljubljana.

[img] PDF
Download (622Kb)

    Povzetek

    Pedagoška fakulteta v Ljubljani je od leta 2013 vključena v program Ekošola. Cilj tega programa je spodbujanje vzgoje in izobraževanja otrok, mladostnikov in študentov za trajnostni razvoj. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako dobro so študentje seznanjeni z aktivnostmi, ki se izvajajo v okviru programa, kakšen je njihov odnos do programa in kako trajnostno usmerjeno je njihovo vedenje. V raziskavo je bilo vključenih 83 študentov Pedagoške fakultete. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom, ta je bil oblikovan za namen raziskave. Izsledki so pokazali, da študentje poznajo nekatere splošne trajnostno usmerjene aktivnosti, ki se na fakulteti izvajajo v okviru programa Ekošola, ne prepoznajo pa specifičnih aktivnosti, za katere menimo, da so slabše promovirane. Odnos študentov do aktivnosti, vključenih v program, je pozitiven; želijo si, da bi bili o predvidenih aktivnostih bolje seznanjeni. Študentje podpirajo vključenost fakultete v program Ekošola, saj se zavedajo, da s tem razvijajo pozitiven odnos do okolja ter oblikujejo pozitivna stališča in oblike trajnostno usmerjenega vedenja. Študentje pogosto izvajajo trajnostno usmerjeno vedenje, ki je povezano z ločenim zbiranjem odpadkov, ugašanjem luči, zmanjševanjem količine odpadkov hrane in papirnatih brisač v toaletnih prostorih ter z varčevanjem z vodo, k čemur jih spodbujajo tudi ukrepi, ki se na fakulteti izvajajo v okviru programa Ekošola. Predvidevamo, da bi boljša promocija in obveščenost študentov o aktivnostih vplivali na večjo motivacijo in aktivnejše vključevanje študentov v predvidene aktivnosti programa. Študentje kot prihodnji učitelji bodo pomembni deležniki v spodbujanju trajnostnega vedenja pri učencih, zato je pomembno, da med študijem pridobijo ustrezna znanja in oblikujejo odgovoren odnos do trajnostnega razvoja.

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Članek)
    Ključne besede: Ekošola, okoljsko izobraževanje, Pedagoška fakulteta, študentje, trajnostni razvoj
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision_2016_SLO.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11405385&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za gospodinjstvo in didaktiko gospodinjstva
    ID vnosa: 4337
    Datum vnosa: 18 Jan 2017 08:32
    Zadnja sprememba: 18 Jan 2017 08:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4337

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa