[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?

Ana Logar in Vesna Ferk Savec (2016) Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?. V: Mednarodna konferenca EDUvision, 1. Dec - 3. Dec 2016, Ljubljana.

[img] PDF
Download (596Kb)

    Povzetek

    Učitelji in raziskovalci na področju naravoslovnega izobraževanja se strinjajo, da ima eksperimentalno delo ključno vlogo pri učenju in poučevanju naravoslovnih vsebin. Pričujoči prispevek predstavlja rezultate kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu 9 učiteljev kemije v osnovnih šolah in njihovih 141 naključno izbranih učencev z namenom pridobitve vpogleda v dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost izvedbe in učenja ob uporabi demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije. Na osnovi rezultatov raziskave v zadnjem delu prispevka predlagamo model za učinkovito načrtovanje in izvedbo demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije.

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Članek)
    Ključne besede: demonstracijsko eksperimentalno delo, eksperimentalno delo, kemija
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision_2016_SLO.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11407945&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 4332
    Datum vnosa: 18 Jan 2017 08:03
    Zadnja sprememba: 18 Jan 2017 08:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4332

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa