[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen tekstilnih vsebin za kakovostno življenje posameznika z vidika otrok in staršev

Matejka Jakob Oven (2016) Pomen tekstilnih vsebin za kakovostno življenje posameznika z vidika otrok in staršev. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1466Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu obravnavamo kako učenci in starši dojemajo pomembnost vsebine modula tekstil in oblačenje, še posebej pa vidik razvijanja praktičnih veščin. Diplomsko delo začnemo z opredelitvijo pojma pouk. V njem na prvem mestu predstavljamo naloge in cilje pouka ter izpostavljamo metode za doseganje teh ciljev. Sledi pregled na eni strani učnih načrtov v javnem šolstvu skozi zgodovino od leta 1948 naprej, na drugi pa učnih načrtov nekaterih zasebnih šol, in vzporedna primerjava s sedanjim učnim načrtom v javnem šolstvu, s poudarkom na tistih delih, ki so kakorkoli povezani z modulom tekstil in oblačenje. Nadaljujemo z raziskavo dojemanja pomembnosti modula tekstil in oblačenje pri učencih in njihovih starših. Instrument raziskave sta bila dva anketna vprašalnika, namenjena 115 učencem petih razredov ter ločeno enakemu številu njihovih staršev. S pomočjo vprašalnikov smo ugotavljali, katere teoretične teme se jim zdijo zanimive in kolikšne pozornosti si v resnici želijo pri ročnih spretnostih. V sklepnem delu diplomskega dela na podlagi rezultatov raziskave ugotavljamo, da se tako učencem kot njihovim staršem modul tekstil in oblačenje sicer zdi pomemben, vendar menijo, da so teoretične vsebine zastavljene preveč podrobno in so posledično prezahtevne. Po drugi strani pa se izkaže, da si večina vprašanih na obeh straneh želi videti več uvajanja ročnih spretnosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pouk, didaktika, vzgojno-izobraževalni cilji, gospodinjstvo, tekstil, ustvarjalnost, ročne spretnosti, metodologija, specialno-didaktične metode
    Število strani: 76
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Alenka Pavko ČudenMentor
    asist. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11363401)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 4237
    Datum vnosa: 01 Dec 2016 10:45
    Zadnja sprememba: 01 Dec 2016 10:45
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4237

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa