[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov

Sabina Erjavec (2016) Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2897Kb)

    Povzetek

    Cilj zgodnjega učenja matematike je, da so otroci aktivni sooblikovalci lastnega učenja in ne le pasivni poslušalci. Takšno učenje matematike namreč razvija mišljenje ter spodbuja in krepi umske sposobnosti, kar pa je za razumevanje matematičnih vsebin nujno. Poleg tega teži matematika k reševanju problemov, zato moramo izhajati iz problemskih situacij, ki so jih otroci sposobni doživeti, saj se bo le tako v njih prebudilo zanimanje zanje in za njihovo reševanje (Cotič, 2009). Z različnimi učnimi metodami otrokom posredujemo (matematične) vsebine. Vsi otroci v sebi skrivajo vsaj nekaj ustvarjalnosti in naloga vzgojitelja je spodbujanje, da jo v čim večji meri tudi razvijejo. Z ustvarjalnimi učnimi metodami ne le spodbujamo ustvarjalnost, pač pa otrokom različne vsebine predstavimo na raznolik način ter jim tako omogočimo raznovrstne izkušnje. Izkušnje, ki jih pridobijo s projektnim delom, so za otroke še toliko bolj dragocene. Otrok se veliko več nauči, ker s svojo aktivnostjo sooblikuje celoten potek dogajanja. Otroci preko iger in raznolikih dejavnosti v vrtcu pridobivajo izkušnje, spretnosti in znanja o matematičnih pojmih, ki jim jih približamo na različne načine – tudi s pomočjo različnega materiala. Material pri otrocih pogosto spodbudi radovednost in željo po raziskovanju, kaj z njim lahko naredijo, ustvarijo, kako lahko z njegovo pomočjo rešijo problem. Kako torej združiti blago z matematiko? Kako pri matematičnih vsebinah razvijati ustvarjalnost, glede na to, da so matematični pojmi specifični ter veljajo določene zakonitosti? S pomočjo projektnega dela kot načinom dela, ki omogoča aktivno udejstvovanje v različnih dejavnostih, v diplomskem delu z naslovom Blago kot material za spoznavanje matematičnih vsebin odgovarjam na ti dve vprašanji.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: matematika, matematični pojmi, blago, reševanje problemov, raziskovanje, ustvarjalnost, projektno delo
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11345225)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4188
    Datum vnosa: 28 Nov 2016 10:34
    Zadnja sprememba: 28 Nov 2016 10:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4188

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa