[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spodbujanje otrokove igre z nestrukturiranim materialom

Ines Beganović (2016) Spodbujanje otrokove igre z nestrukturiranim materialom. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3549Kb)

    Povzetek

    V predšolskem obdobju, zlasti v prvem starostnem obdobju, je zelo pomembno, da zagotovimo bogato in spodbudno učno okolje, ki otrokom ponuja možnost za igro in učenje z različnimi snovmi, predmeti in materiali. Posebej uspešni v zagotavljanju spodbudnega učnega okolja so nestrukturirani materiali, ki jih otroci spoznavajo, preizkušajo njihove lastnosti, rokujejo z njimi, se igrajo na različne načine in tako prek njih pridobivajo različne (učne) izkušnje. Nestrukturirani materiali ustvarjajo zlasti priložnosti za prehod k simbolni igri, za interakcije z vrstniki in prve začetke skupne igre. Omogočajo otrokovo kreativno odzivanje na izziv raznolikega materiala in problemske situacije, ki jih ustvarja vzgojiteljica. Tako je otrok dejavno udeležen v procesu učenja skozi igro. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisana izhodišča procesno-razvojnega modela vzgojnega dela ter vloga vzgojitelja pri ustvarjanju pogojev za dejavno učenje otrok in simbolno igro. V empiričnem delu je predstavljen projekt, ki sem ga izvedla v Vrtcu Ciciban. V projektu so sodelovali od 2- do 3-letni otroci; ponudila sem jim različen nestrukturiran material (škatle, blago in volno). Opisala sem potek procesno-razvojnega načrtovanja, ki je vključevalo opazovanje in dokumentiranje rokovanja z materiali, ter igre, ki jo je material izzval. V nadaljevanju so predstavljeni refleksijski in evalvacijski zapisi, v katerih je zapisano, na kak način sem opažanja uporabila kot izhodišče za nadaljnje načrtovanje dejavnosti – na osnovi zamisli, pobud, stvaritev in zanimanja otrok.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: spodbudno učno okolje, nestrukturiran material, simbolna igra, procesno-razvojno načrtovanje
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11343177)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4182
    Datum vnosa: 25 Nov 2016 08:52
    Zadnja sprememba: 25 Nov 2016 08:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4182

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa