[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Načini izvajanja dodatne pomoči pri matematiki

Doris Brne (2016) Načini izvajanja dodatne pomoči pri matematiki. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1956Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu obravnavam individualno strokovno pomoč za učence z učnimi težavami pri matematiki. V nalogi so predstavljene tudi nekatere oblike neprofesionalne pomoči, kamor lahko prištevamo pomoč staršev, medvrstniško pomoč, inštrukcije ter računalniško podprto pomoč. Osredotočam se predvsem na pristope in strategije učiteljev matematike in različnih strokovnih delavcev pri nudenju individualne pomoči pri matematiki ter na učinkovitost izbranih oblik neprofesionalne pomoči. V empiričnem delu raziskujem individualno pomoč, ki jo učencem z učnimi težavami pri matematiki nudita strokovni delavki dveh različnih profilov: učiteljica matematike in specialna pedagoginja. Izvedla sem študijo primera z metodo opazovanja brez udeležbe. Posnela sem šest ur individualne pomoči učencu z učnimi težavami. Z analizo transkripcij dialogov iz individualnih ur sem ugotavljala različne vidike pomoči. Skušala sem osvetliti specifičnosti načina izvajanja pomoči obeh strokovnjakinj in jih interpretirati. Analiza je pokazala, da gre za dva konsistentna, a različna pristopa. Poznavanje močnih in šibkih strani ene in druge oblike pomoči je pomembno pri načrtovanju intervencije za izboljšanje učenčevega znanja matematike.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: Učne težave pri matematiki, pouk matematike, petstopenjski model pomoči, individualna strokovna pomoč, intervencija
    Število strani: 84
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11342665)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4180
    Datum vnosa: 25 Nov 2016 08:43
    Zadnja sprememba: 25 Nov 2016 08:43
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4180

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa