[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole v ljubljanski regiji o evoluciji človeka

Erika Lončar (2016) Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole v ljubljanski regiji o evoluciji človeka. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (816Kb)

    Povzetek

    Evolucija človeka je pomemben del pouka, saj nas nauči kdaj, kje in kako se je razvila naša vrsta. Učenci se z njo prvič srečajo v sedmem razredu pri zgodovini. Bolj podrobno pa konec devetega razreda pri biologiji. Raziskave kažejo, da imajo tako učitelji kot učenci težave z razumevanjem te teme. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšno je znanje učencev 8. in 9. razreda o evoluciji človeka. Preveriti smo želeli, ali je znanje povezano s spolom, starostjo in šolo, ki jo učenci obiskujejo. Zanimalo nas je tudi, ali se pri naših učencih pojavljajo enake napačne predstave kot pri učencih drugih držav, ki smo jih zasledili v tuji literaturi. Teste je reševalo 192 učencev 8. in 9. razreda. Z raziskavo smo ugotovili, da imajo učenci 8. razreda zelo podobno znanje kot učenci 9. razreda. Razlik med spoloma nismo našli. Ugotovili smo, da se znanje učencev o evolucij človeka razlikuje glede na šolo, ki jo učenci obiskujejo. Pri učencih se pojavljajo tipične napačne predstave. Napačne predstave se enakomerno pojavljajo tako pri 8. razredu kot pri 9. razredu, in sicer tako pri dekletih kot pri fantih. V napačnih predstavah smo našli statistično pomembne razlike pri učencih, ki prihajajo iz različnih osnovnih šol.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: znanje, evolucija človeka, osnovna šola, biologija, osmi in deveti razred
    Število strani: 58
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11338057)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4163
    Datum vnosa: 24 Nov 2016 08:01
    Zadnja sprememba: 24 Nov 2016 08:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4163

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa