[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Konceptualizacija internacionalizacije visokega izobraževanja in akademske profesije s primerjalno analizo Evrope, Pacifiškega dela Azije in Afrike

Sintayehu Kassaye Alemu (2016) Konceptualizacija internacionalizacije visokega izobraževanja in akademske profesije s primerjalno analizo Evrope, Pacifiškega dela Azije in Afrike. Doktorska disertacija.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Potreba po preučitvi tovrstne teme izhaja iz naslednjih razlogov in obrazložitev. Prvič, področje internacionalizacije visokega šolstva ni deležno zadostne obravnave. Njeno proučevanje je bilo večino časa povezano z glavnimi vprašanji visokega šolstva, kot so upravljanje, financiranje in mobilnost študentov. V tej študiji sta internacionalizacija visokega šolstva in akademska profesija obravnavani kot samostojni področji z vidika njunih glavnih razsežnosti, vidikov ter centra in periferije. Drugič, akademski profesiji, tj. glavnemu akterju in gonilni sili internacionalizacije visokega šolstva, je z internacionalizacijo povezana literatura namenila le malo pozornosti. Tretjič, zdi se, da primerjalni raziskovalni pristop internacionalizacije visokega šolstva in akademske profesije v afriški, azijsko-pacifiški in evropski regiji ni vzbudil zanimanja raziskovalcev. Še posebej za primerjalno vključitev Afrike v študijo azijsko-pacifiške in evropske regije se zdi, da je bila potisnjena v ozadje. Četrtič, konotacija pojma inter-nacional-izacija visokega šolstva ne razlaga jasno, kaj internacionalizacija pravzaprav pomeni. To je treba pojasniti v smislu koncepta, ki ga ponazarja, in dimenzij, vidikov in značilnosti, ki jih internacionalizacija manifestira in označuje. Poleg tega mu primanjkuje jasne, skupne in celovite opredelitve in pomena. Kot severni teoretski konstrukt, interpretacija, razlaga in opredelitev, internacionalizacija odraža glasove globalnega severa, predvsem visokega šolstva centra. Vendar pa za razumevanje, pojasnjevanje, konceptualizacijo ali opredelitev internacionalizacije visokega šolstva in akademske profesije z vidika različnih dejavnosti, dogovorov in glasov periferije niso bila dosežena ustrezna in celovita prizadevanja. To so nekatere izmed utemeljitev v ozadju osredotočanja na temo konceptualizacije internacionalizacije visokega šolstva in akademske profesije iz regionalne perspektive Afrike, Azije-Pacifika in Evrope.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Doktorska disertacija)
    Ključne besede: visoko šolstvo/univerza, center-periferija, internacionalizacija, globalizacija, regionalizacija, akademska profesija, akademska mobilnost, Afrika, Azija-Pacifik, Evropa
    Število strani: 358
    Jezik vsebine: Angleščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Pavel ZgagaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11329865)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4140
    Datum vnosa: 21 Nov 2016 12:47
    Zadnja sprememba: 21 Nov 2016 12:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4140

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa