[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Obravnava mladinske igre Pavla Golie z naslovom Jurček v šoli

Barbara Avguštinčič (2016) Obravnava mladinske igre Pavla Golie z naslovom Jurček v šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1927Kb)

    Povzetek

    Pesnik, dramatik in prevajalec Pavel Golia je zelo pomemben pisec predvsem dramskih del za otroke. Glavni cilj diplomskega dela je bil spoznati njegovo življenje in njegovo delo in življenje predstaviti v šoli. Zanimali so me odzivi učencev, ki sem jih pridobila pri poučevanju v razredu in s pisnimi izdelki učencev. Ugotavljala sem zastopanost avtorjevih del v učnem načrtu in berilih. V prvem poglavju sem podrobno predstavila Golievo življenje in delo. V nadaljevanju sem opisala razvoj mladinske dramatike od nastajanja žanra pa vse do danes, predstavila sem pojme dramatika, mladinska literatura in mladinska dramatika ter naštela in opisala faze šolske interpretacije. V praktičnem delu sem v petem razredu osnovne šole obravnavala dramo Jurček. V knjižnici smo se seznanili z Golievim življenjem in ostalimi deli. V diplomsko delo sem vključila učno pripravo in analizo dela z učenci. Glava raziskovalna vprašanja so: • Ugotoviti želim, ali je literatura Pavla Golije zastopana v učnem načrtu in berilih. • Preveriti želim, ali učitelji v lokalni šoli, pri pouku mladinske književnosti, obravnavajo lokalnega avtorja. • Ugotoviti želim kaj učenci vedo o Pavlu Golii. • Ugotoviti želim, ali je tema revščine, ki jo je avtor vpletel v igro Jurček po 85 letih med mladimi bralci še vedno aktualna Empirični del bom izvajala na podlagi opazovanja učencev v 5. razredu Osnovne šole Trebnje. Pri raziskovanju bom uporabila deskriptivno metodo raziskovanja s kavalitativnimi tehnikami zbiranja podatkov (opisovanje). Pripomočki za zbiranje podatkov bodo: zapiski, fotografije, izdelki učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Pavel Golia, mladinska dramatika, faze šolske interpretacije, učna priprava, Jurček, odziv učencev
    Število strani: 62
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Mileva BlažićMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11322185)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4122
    Datum vnosa: 17 Nov 2016 13:37
    Zadnja sprememba: 17 Nov 2016 13:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4122

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa