[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Povezovanje kurikularnih vsebin skozi umetnost v prvem starostnem obdobju

Sanda Kandrič (2016) Povezovanje kurikularnih vsebin skozi umetnost v prvem starostnem obdobju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu predstavljam, kako lahko skozi umetnost povezujemo kurikularne vsebine pri delu z otroki prvega starostnega obdobja. V teoretičnem delu diplomskega dela sem opisala razvojne značilnosti otrok, starih od enega do treh let, s katerimi sem izvajala praktični del diplomskega dela. Opisala sem značilnosti in faze projektnega dela in raziskovanja v vrtcu kot metode dela, ki omogočajo participacijo in celostni razvoj otroka. Skozi High/Scopov predšolski koncept in pedagogiko Reggio Emilia sem pojasnila pomen aktivnega učenja za otroka ter predstavila Kurikulum za vrtce Republike Slovenije, ki prav tako vključuje spoznanja o pomenu aktivnega učenja, participacije otrok in celostnega razvoja otroka. Predstavila sem umetnost kot področje kurikula, področje plesa ter pomen ustvarjalnega giba v predšolskem obdobju. Empirični del diplomskega dela vsebuje opise izvedenih dejavnosti otrok v tematskem projektu Odpadki skozi vsa kurikularna področja. Otroci so preko ustvarjalne igre in ustvarjalnega giba iz različnih zornih kotov spoznavali različne odpadke, njihovo strukturo in obliko, uporabnost oziroma možnosti njihove ponovne uporabe in pomembnost razvrščanja odpadkov. Na osnovi spremljanja dejavnosti sem ugotovila, da so otroci skozi svoja raziskovanja spoznali različne vrste odpadkov, da imajo velike ustvarjalne zmožnosti, ko si iz nestrukturiranega materiala naredijo igračo in si ustvarijo novo aktivnost. Ugotovila sem, da ima projektno delo, ki temelji na medpodročnem povezovanju z umetnostjo, lastni aktivnosti otrok in njihovi participaciji, velik vpliv na celostni razvoj otroka kot tudi na kakovost dela v vrtcu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, aktivno učenje, projektno delo, participacija, umetnost, odpadki
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. dr. Vesna GeršakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11320393)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4114
    Datum vnosa: 17 Nov 2016 10:10
    Zadnja sprememba: 17 Nov 2016 10:10
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4114

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa