[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba videoposnetkov v angleščini pri pouku kemije v 9. razredu osnovne šole

Anita Kočevar (2016) Uporaba videoposnetkov v angleščini pri pouku kemije v 9. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (881Kb)

    Povzetek

    Dandanes živimo v času, v katerem je srečanje s sodobno informacijsko tehnologijo nekaj nepogrešljivega. Tako je zelo pomembno, da učitelji čim bolje prilagajo svoj pouk in način poučevanja napredku ter razvoju informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT). Namreč, učenci so zelo napredni pri uporabi novih tehnologij in se z njihovo uporabo srečajo že v nižjih razredih. V diplomskem delu smo se bolj podrobno posvetili predvsem uporabi videoposnetkov pri pouku kemije, saj že sam učni načrt za kemijo v osnovni šoli spodbuja in predlaga uporabo IKT (v katero je vključena tudi uporaba videoposnetkov). Z diplomskim delom smo želeli preveriti, v kolikšni meri uporabljajo učitelji kemije v nekaterih slovenskih osnovnih šolah pri svojem pouku videoposnetke in na kakšen način ter kakšna je povezava med videoposnetki in znanjem učencev oziroma kako uporaba videoposnetkov pri pouku kemije vpliva na znanje ter razumevanje kemijskih pojmov učencev pri pouku kemije. Ker pa v osnovnošolskem izobraževanju nekateri učitelji velikokrat uporabljajo tudi videoposnetke, ki so prostodostopni npr. na YouTubu, vendar niso v slovenskem jeziku, ampak pogosto v tujem jeziku (angleščini), bomo nekaj besed namenili tudi sodobnemu pristopu poučevanja, imenovanemu vsebinsko in jezikovno integrirano učenje (od tu naprej VJIU), ter temu, kakšen vpliv ima na učence to, ali je videoposnetek v maternem ali tujem jeziku (v angleščini). Rezultati raziskave so pokazali, da učitelji kemije v svoj pouk pogosto vključujejo uporabo videoposnetkov in da to pozitivno prispeva k znanju učencev. Prav tako smo ugotovili tudi to, da učencev uporaba videoposnetkov v angleškem jeziku pri pouku kemije ne ovira pri razumevanju kemijskih pojmov in hkrati pozitivno prispeva k znanju angleškega jezika pri učencih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vizualizacija, IKT, videoposnetki, VJIU
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Katarina Senta Wissiak GrmMentor
    izr. prof. dr. Karmen PižornSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11317577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4110
    Datum vnosa: 16 Nov 2016 14:12
    Zadnja sprememba: 16 Nov 2016 14:12
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4110

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa