[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Matematično opismenjevanje preko preglednic in diagramov

Emina Sekić (2011) Matematično opismenjevanje preko preglednic in diagramov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava matematično opismenjevanje preko preglednic in diagramov. V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljena matematika v vsakdanjem življenju, funkcionalna in matematična pismenost ter področje obdelave podatkov. Predstavljeni so različni grafični prikazi, ki naj bi jih učenci spoznali v prvih letih šolanja ter vsebine in cilji iz učnega načrta (1998) iz vsebin obdelave podatkov oz. matematične pismenosti, ki naj bi jih učenci dosegli na razredni stopnji. V drugem, empiričnem delu smo se osredotočili na vsebine iz obdelave podatkov, ki so v učnem načrtu. Za učence smo pripravili naloge, s pomočjo katerih smo želeli ugotoviti, ali učenci v času šolanja dosegajo učne cilje, ki jih predvideva učni načrt za 3. in 5. razred iz vsebin obdelave podatkov. Namen diplomskega dela je bil raziskati, ali učenci v šoli pridobijo potrebno znanje oz. dosegajo učne cilje iz vsebin obdelave podatkov, ki so pomembni za matematično pismenost ter vsakdanje življenje. Prav tako smo želeli ugotoviti, ali učenci 5. razredov dosegajo bistveno boljše rezultate kot učenci 3. razredov. Vsaka naloga je preverjala točno določen cilj. Rešene naloge smo analizirali in ugotovili, da učenci tretjih in petih razredov ne dosegajo vseh učnih ciljev, ki jih določa učni načrt. Prav tako smo ugotovili, da učenci petih razredov, pri večini nalog dosegajo bistveno boljše rezultate kot učenci tretjih razredov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: funkcionalna pismenost, matematična pismenost, obdelava podatkov, grafični prikazi, učni načrt
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8955209)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 408
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 07:52
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/408

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa