[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Lutka kot metoda dela pri pouku

Ljiljana Ferko (2016) Lutka kot metoda dela pri pouku. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2466Kb)

    Povzetek

    V samem pedagoškem procesu je lutka največkrat uporabljena po obravnavi dramskega besedila za poustvarjanja besedil. Z lutko lahko prek igre dosežemo cilje na vseh treh področjih otrokovega razvoja: spoznavnem, čustveno-socialnem in psihomotoričnem. V teoretičnem delu diplomskega dela Lutka kot metoda dela pri pouku so primerjalno predstavljene oblike dela pri pouku brez lutke in z lutko. V nadaljevanju predstavimo pomen notranje in zunanje motivacije ter komunikacijo z lutko in verbalno ter neverbalno komunikacijo. Tako kot sodi metoda dela z lutko med sodobne pristope poučevanja, predstavimo še druge sodobne pristope, kot so konstruktivističen pristop, izkustveno učenje in sodelovalno učenje. Opisano je, kako lutka pozitivno vpliva na različna področja otrokovega razvoja. Pri pouku lahko za izvedbo učne ure uporabimo različne metode dela z lutko. Namen praktičnega dela je bil predstaviti, kako lahko lutko kot metodo dela v razredu uporabimo kot eno od možnih poti za doseganje ciljev na različnih predmetnih področjih. Pri tem je bistveno, da učenci prek igre z lutko ustvarjalno rešijo nek problem, vezan na učni načrt. Opazovali smo, kakšni so odzivi učencev na uporabo lutke pri pouku in kakšna je njihova motivacija. Zanimalo nas je, ali se pri učencih ob skupnem izdelovanju lutk ter pripravi improviziranih dialogov na določeno vsebino oz. temo krepi sodelovanje in medsebojna komunikacija. Predstavljene so učne priprave pri posameznih učnih predmetih z zastavljenimi cilji, natančnim potekom in analizo. Dodatni slikovni material je nastal med izvajanjem učnih ur v prvem in drugem razredu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: lutka v šoli, učni predmeti, motivacija, neverbalna komunikacija, ustvarjalnost
    Število strani: 72
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Alenka VidrihMentor
    viš. pred. dr. Helena KorošecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11301961)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 4070
    Datum vnosa: 09 Nov 2016 16:19
    Zadnja sprememba: 09 Nov 2016 16:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4070

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa