[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja

Anita Požin (2011) Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1574Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo »Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja« je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo senzorne integracije, ki jo je razvila A. Jean Ayres ter motnjo v senzorni integraciji. Motnja v senzorni integraciji je stanje, ki prizadene vsaj 1 od 20 otrok, in vpliva na govor, vedenje in učenje. Podrobneje smo predstavili razvoj otroka in razvoj govora pri predšolskem otroku. Nato smo opredelili senzorno integracijo in otrokovo funkcioniranje na področju govora, učenja in vedenja. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika skušali analizirati, kako motnja v senzorni integraciji vpliva na otrokovo delovanje. Zanimalo nas je tudi, ali se motnja v senzorni integraciji »hipersenzitivnost na taktilnem in hiposenzitivnost na vestibularnem področju« pogosteje pojavlja pri otrocih, ki imajo težave na področju vedenja, učenja in govora. V raziskavo smo zajeli otroke, ki obiskujejo prvi, drugi in tretji razred osnovne šole. Rezultati raziskave so pokazali, da otroci z motnjo v senzorni integraciji pogosteje težave na področju govora, vedenja in učenja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: senzorna integracija, motnja v senzorni integraciji, otrok, govor, učne težave, težave v vedenju
    Število strani: 94
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    doc. dr. Martina OzbičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8945993)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 406
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 07:49
    Zadnja sprememba: 25 Apr 2013 10:06
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/406

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa