[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zanimanje osnovnošolcev Štajerske za uporabne rastline

Barbara Jurjevec Štok (2016) Zanimanje osnovnošolcev Štajerske za uporabne rastline. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1524Kb)

    Povzetek

    Rastline so živa bitja, ki so izredno pomembna za življenje na našem planetu. V številnih raziskavah so ugotovili, da ljudi bolj privlačijo in se jim zdijo zanimivejše živali, kot rastline. Danes razsaja bolezen ››rastlinska slepota‹‹, saj rastlin sploh ne opazimo več, so le del našega vsakdana ali ozadje na naših fotografijah. Poslanstvo šole je, da rastline in živali predstavi čimbolj enakovredno. Namen diplomskega dela je bilo ugotoviti, katere lastnosti uporabnih rastlin so tiste, ki se zdijo učencem zanimivejše in bi bile z motivacijskega vidika uporabne pri pouku biologije in naravoslovja. Uporabili smo anonimni anketni vprašalnik s 17 vprašanji, ki ga je izpolnilo 361 učencev štirih starostnih skupin (od 6. do 9. razreda) in iz dveh osnovnih šol (OŠ Polzela in OŠ Žalec). Na OŠ Polzela je anketo izpolnilo 186 učencev, na OŠ Žalec pa 175 učencev. Učenci so pokazali nadpovprečno zanimanje za 11 od 15 rastlinskih tem. Postavili smo dve hipotezi. Pri prvi hipotezi smo predpostavili, da se mlajšim osnovnošolcem zdijo zanimive druge uporabne rastline, kot starejšim osnovnošolcem. To hipotezo smo sprejeli, saj smo našli devet statističnih razlik od petnajstih. Pri drugi hipotezi pa smo predpostavili, da se dekletom zdijo zanimive druge uporabne rastline kot fantom. Tudi to hipotezo smo sprejeli, ker smo našli deset statistično pomembnih razlik od petnajstih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: biologija, motivacija, rastlinska slepota, uporabne rastline
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11278409)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 4024
    Datum vnosa: 28 Okt 2016 14:00
    Zadnja sprememba: 28 Okt 2016 14:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4024

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa