[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Gibanje v nacionalnem preverjanju znanja

Barbara Kropivnik (2016) Gibanje v nacionalnem preverjanju znanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2479Kb)

    Povzetek

    V prvem delu diplomske naloge povzamemo skupne značilnosti in ugotovitve predmetne komisije za fiziko iz letnih poročil Državnega izpitnega centra o nivoju znanja učencev na področju gibanja ob koncu osnovnega izobraževanja. Pregledamo naloge s področja gibanja, ki so se pojavile na nacionalnem preverjanju znanja iz fizike, za vsa leta, ko se je preverjalo znanje fizike. Osrednji del diplomske naloge je analiza reševanja dveh strukturiranih nalog s področja gibanja, ki sta bili del nacionalnega preverjanja znanja iz fizike na rednem roku leta 2012. V razrede tipičnih nepravilnih odgovorov razvrščamo odgovore nekaj sto učencev in ugotavljamo pogostost pojavljanja določenega napačnega načina reševanja naloge oziroma napak, ki jih učenci naredijo tekom reševanja naloge. Iz dobljenih rezultatov poskušamo ugotoviti vzroke za napačno reševanje učencev. Ugotovili smo, da so učenci bolj uspešni pri risanju grafov kot pa pri reševanju preprostih računskih problemov. Nepravilnosti pa se pojavljajo tudi pri risanju grafov. Ena izmed teh je, da je kar petina učencev, ki so narisali nepravilen graf, le tega začela risati iz koordinatnega izhodišča, čeprav je naloga zahtevala drugače. Več kot tretjina vseh nepravilnih rezultatov pri računanju pospeška je bilo nepravilnih, ker so učenci zanemarili ali spregledali, da gre za pojemajoče gibanje in ima v tem primeru pospešek negativen predznak. Potrdili smo tudi, da opazen problem učencem predstavljajo enote oziroma računanje z enotami.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nacionalno preverjanje znanja, fizika, gibanje, analiza odgovorov
    Število strani: 43
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij BajcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11275593)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Fakulteta za matematiko in fiziko, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 4021
    Datum vnosa: 27 Okt 2016 11:50
    Zadnja sprememba: 27 Okt 2016 11:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/4021

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa