[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Strategije in načini pomoči otroku s selektivnim mutizmom v vrtcu in šoli

Anja Svetin (2011) Strategije in načini pomoči otroku s selektivnim mutizmom v vrtcu in šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (801Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu spoznamo značilnosti otrok s selektivnim mutizmom in opredelitve te motnje z vidika različnih avtorjev. Seznanimo se z različnimi učinkovitimi strategijami in načini pomoči otrokom s selektivnim mutizmom. Izpostavljene so smernice in pristopi za uspešno pomoč staršev, delavcev v vzgoji in izobraževanju ter specialnih pedagogov, ki največkrat v okviru individualiziranega programa nudijo pomoč tem otrokom. Uspešnost doseganja ciljev v individualiziranem programu je veliki meri odvisna od dobro zastavljenih korakov, zato je podanih nekaj teoretičnih smernic in izhodišč za pripravo tega. V empiričnem delu je predstavljena sistematična izvedba izvajanja pomoči na konkretnem primeru otroka s selektivnim mutizmom. Opisana študija primera zajema podrobne opise srečanj z otrokom in evalvacije. Deklica je bila deležna pomoči v domačem okolju, v vrtcu in v osnovni šoli skoraj eno leto. Otrok s selektivnim mutizmom uspešno napreduje v premagovanju selektivnega mutizma, če so v proces pomoči vključene osebe, ki so v vsakodnevnem stiku z otrokom, ki z različnimi učinkovitimi pristopi, načini in metodami prispevajo k boljši komunikaciji otroka z okoljem. V zaključku so zapisane ključne strategije za pomoč otrokom s selektivnim mutizmom in pomen timskega pristopa v vseh korakih obravnave. Ključne besede: selektivni mutizem, komunikacijska anksioznost, socialna fobija, otrok s selektivnim mutizmom v vrtcu in v osnovni šoli, pomoč otrokom s selektivnim mutizmom.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: selektivni mutizem, komunikacijska anksioznost, socialna fobija, otrok s selektivnim mutizmom v vrtcu in v osnovni šoli, pomoč otrokom s selektivnim mutizmom
    Število strani: 137
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez JermanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8958537)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 395
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 07:42
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 17:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/395

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa