[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča študentov gospodinjstva o izbranih vidikih poučevanja

Francka Lovšin Kozina (2016) Stališča študentov gospodinjstva o izbranih vidikih poučevanja. CEPS Journal, 6 (3). str. 101-115. ISSN 1855-9719

[img]
Predogled
PDF
Download (141Kb)

    Povzetek

    V članku so predstavljeni izsledki raziskave, izvedene med študenti gospodinjstva Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, ki so se med seboj razlikovali po obsegu praktičnih izkušenj poučevanja. Študentje tretjega letnika so ravno končali prve nastopne ure, medtem ko so študentje četrtega letnika opravili že več nastopnih ur. Rezultati so pokazali, da so imeli študentje četrtih letnikov manj težav z načrtovanjem in vodenjem učne ure. Statistično značilno so se tudi bolj strinjali, da so dovolj pripravljeni za poučevanje kot študenti tretjega letnika. Rezultati so pokazali še, da se je večina študentov strinjala, da jim je bila povratna informacija njihovih kolegov v pomoč pri njihovem profesionalnem razvoju. Predstavljeni izsledki kažejo na pomembno vlogo praktične izkušnje poučevanja v kontekstu profesionalnega razvoja učitelja in namere o nadaljevanju kariere na področju izobraževanja. Rezultati so pokazali tudi nekatere kritične točke v razvoju učiteljevih kompetenc. Nakazujejo se težave, povezane s prenosom teoretičnega poznavanja značilnosti razvojnih stopenj učencev v prakso in z vodenjem razreda v specifičnih situacijah.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: izkušnje poučevanja, profesionalni razvoj, kolegialno, učenje, vodenje razreda, študent-učitelj
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss7.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=11220041&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3944
    Datum vnosa: 17 Okt 2016 14:09
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2016 14:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3944

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa