[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sistemski pristop k vedenjskim težavam v osnovni šoli

Petra Brkić (2016) Sistemski pristop k vedenjskim težavam v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1306Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu se ukvarjam s sistemskim pristopom k vedenjskim težavam v osnovni šoli. Otrok ali mladostnik z vedenjskimi težavami prihaja v nasprotje s celotnim socialnim okoljem. Sistemski pristop je ustrezen način obravnavanja vedenjskih težav, saj je usmerjen v ustvarjanje kvalitetnih interakcij med otrokom in okoljem, ki jih posameznik nujno potrebuje za zadovoljevanje temeljnih psihosocialnih potreb po varnosti, sprejetosti in potrditvi. Sistemski pristop je zelo skladen s paradigmo socialno pedagoškega delovanja. Pomembna sistema, ki vplivata na razvoj vedenjskih težav, sta družina in šola. Šola je lahko ogrožajoči ali varovalni dejavnik za razvoj vedenjskih težav. V empiričnem delu diplomske naloge sem opravila kvalitativno raziskavo: s štirimi svetovalnimi delavkami iz različnih osnovnih šol v Slovenji sem opravila delno strukturirane intervjuje. Raziskovala sem njihovo razumevanje in delovanje na področju vedenjskih težav.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: sistemski pristop, vedenjske težave, socialna pedagogika, družina, šola, preventiva
    Število strani: 102
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Tomaž VecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11226441)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3903
    Datum vnosa: 07 Okt 2016 14:15
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2016 14:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3903

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa