[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uspešnost programa dejavnosti porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4 do 6 let

Polona Zajc (2011) Uspešnost programa dejavnosti porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4 do 6 let. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (1456Kb)

    Povzetek

    Opismenjevanje je vseživljenjski proces, saj praktično ne moremo doseči zgornje meje opismenjevanja. Opismenjevanje temelji na štirih temeljnih jezikovnih sposobnostih: poslušanje, oralno sporočanje, pisanje in branje. Pismenost pa je največkrat definirana kot sposobnost branja in pisanja, nekateri pa jo opredeljujejo tudi kot družbeno dejavnost. V svoji diplomski nalogi sem raziskovala, kako uspešno lahko vzgojitelji v vrtcu pripomoremo k boljšemu, hitrejšemu razvoju pismenosti otrok, starih od štiri do šest let. S prvim testiranjem dveh dokaj enakovrednih skupin otrok, z izvajanjem programa dejavnosti, ki lahko pospeši razvoj pismenosti v eksperimentalni skupini, ter s ponovnim testiranjem obeh skupin sem ugotovila, da je bil viden boljši napredek v eksperimentalni skupini kot v kontrolni. Rezultati moje raziskave so primerljivi tudi s predhodno raziskavo Marije Grginič, ki je svojo raziskavo izvedla na večjem vzorcu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: otrok, opismenjevanje, pismenost, vloga družine, vloga vzgojiteljev in učiteljev
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8872777)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 39
    Datum vnosa: 19 Avg 2011 08:25
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2011 11:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/39

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa