[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Socialnopedagoška obravnava izstopajočega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika samouravnalnih sistemov

Boris Hartman (2016) Socialnopedagoška obravnava izstopajočega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika samouravnalnih sistemov. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2353Kb)

    Povzetek

    Izstopajoče in konfliktno vedenje učencev v slovenski šoli je še vedno pogost pojav. Učitelji ga navadno zaznavajo kot neprimerno, neustrezno, oviralno, konfliktno, nasilno vedenje. Deležno je različnih bolj ali manj subjektivnih represivnih ukrepov učiteljev (razrednikov) in/ali vodstva šol. Ukrepi so praviloma usmerjeni v učenca in navadno ne dosegajo željenih rezultatov. Socialnopedagoška obravnava zajema celostno kontekstualno pomoč za reševanje problemov pri zaznavanju izstopajočega in konfliktnega vedenja s poseganjem v celotno socialno mrežo posameznika in z upoštevanjem njegovih individualnih značilnosti. Pomoč se izkazuje predvsem z opolnomočenjem posameznika za samostojno reševanje življenjskih problemov, po potrebi tudi s sinhronim opolnomočenjem določenih delov socialne mreže. S pomočjo teorije konstruktivizma in samouravnalnih sistemov je mogoče teoretično razširiti in poglobiti socialnopedagoška spoznanja pri obravnavi motenj med poukom in pri vzrokih za nastajanje konfliktnih situacij z možnostmi iskanja rešitev v sodelovanju in soustvarjanju védenja in vedenja. V okviru magistrskega dela bo teoretično oblikovan model obravnave motečega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika socialnopedagoške obravnave in samouravnalnih sistemov znotraj procesno-razvojne strategije načrtovanja kurikuluma.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: Motnje med poukom, konflikti, socialnopedagoška obravnava, konstruktivizem, samouravnalni sistemi, soustvarjanje védenja in vedenja, procesno-razvojna strategija načrtovanja kurikuluma
    Število strani: 192
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Darja Zorc MaverMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11223369)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3899
    Datum vnosa: 06 Okt 2016 16:31
    Zadnja sprememba: 11 Okt 2016 12:14
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3899

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa