[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ugotavljanje predznanja učencev pri pouku tehnike in tehnologije

Andreja Markuta (2011) Ugotavljanje predznanja učencev pri pouku tehnike in tehnologije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (495Kb)

    Povzetek

    Ugotavljanje predznanja je bistvenega pomena za uspešno nadaljnje učenje učencev, ki je namenjeno učencu samemu. Izpustitev ugotavljanja predznanja je eden izmed glavnih vzrokov za učne neuspehe. Pomembno je, da v uvodnem delu učne ure znanje učencev ponovimo, ga ponovno prikličemo, uzavestimo in odpravimo nejasnosti, če je to potrebno. V diplomskem delu je najprej predstavljena didaktična opredelitev pouka in artikulacija učnega procesa vse do danes. Ugotavljanje predznanja je uvrščeno v učno uro, predstavljeni so tudi cilji, nameni in načini ugotavljanja predznanja. Podana so mnenja tujih avtorjev o ugotavljanju predznanja, le-to pa je uvrščeno dalje v poučevanje Tehnike in tehnologije, obveznega predmeta v osnovni šoli (6.8. razred). Diplomsko delo je prvenstveno namenjeno učiteljem Tehnike. S pomočjo analize učnih priprav študentov in anket učiteljev Tehnike je ugotovljeno, kakšno je dejansko stanje ugotavljanja predznanja, v kakšni meri se ugotavlja, kako natančno in v katerem delu učne ure. Zanimalo nas je tudi, ali učitelji pišejo svoje učne priprave in jih prilagajajo posameznemu razredu ter ali vprašanja za ugotavljanje predznanja zapisujejo v učne priprave ali ne. Na koncu diplomskega dela so zbrani ciljno orientirani primeri za ugotavljanje predznanja pri pouku Tehnike in tehnologije, skupaj z nasveti, kako zastavljati vprašanja in kako obširno naj učitelji ugotavljajo učenčevo predznanje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tehnika in tehnologija, ugotavljanje predznanja, učna priprava, učitelj, Bloomove taksonomske stopnje znanja
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Janez JamšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8950601)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 389
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 12:39
    Zadnja sprememba: 21 Okt 2011 12:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/389

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa