[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporabnost tržne sestavljanke za konstruiranje pri osnovnošolskem predmetu Tehnika in tehnologija

Uroš Kalar (2016) Uporabnost tržne sestavljanke za konstruiranje pri osnovnošolskem predmetu Tehnika in tehnologija. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (3070Kb)

    Povzetek

    V okviru obveznega osnovnošolskega predmeta Tehnike in Tehnologije (6.-8. razred) učenci konstruirajo izdelke. Za ta namen se običajno uporabi ena izmed konstrukcijskih sestavljank za učne namene. Delo predstavlja alternativno možnost uporabe tržne konstrukcijske sestavljanke Pila Mini, proizvajalca Burkhardt Leitner Constructiv. Primerna je za sestavljanje statičnih konstrukcij, ki so realne v dimenzijah in nosilnosti. Zato lahko učenci rešujejo dejanski problem, rešitev pa je po zahtevnosti umerjena na raven njihovega znanja. Diplomsko delo je namenjeno učiteljem tehnike. Obsega primerjavo (nosilnost, možnost kombiniranja sestavnih delov, širina uporabe, in cena.) izbrane tržne konstrukcije s v šolskem prostoru uveljavljeno konstrukcijsko sestavljanko Fischertecnik. Dalje zajema načrtovanje in konstruiranje po didaktičnem modelu konstrukcijske naloge. Načrtovanje je izvedeno s pomočjo programskega orodja za tridimenzionalno virtualno konstruiranje. Podana so kratka navodila za delo s programskim orodjem na konkretnem primeru in za izdelavo tehniške dokumentacije. Podana so še navodila in prikaz fizičnega sestavljanja konstrukcijskega sestava, ki je predstavljen kot vzorčni primer za konstruiranje s programskim orodjem. Na koncu so opisani še trije primeri sestavov – klop, trije različni regali in stena.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Osnovna šola, Tehnika in tehnologija, konstrukcijska naloga, konstrukcijska sestavljanka, konstruiranje, načrtovanje, palične konstrukcije, praktično delo, tehnološka pismenost
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Janez JamšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11218249)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Fakulteta za matematiko in fiziko
    ID vnosa: 3889
    Datum vnosa: 05 Okt 2016 17:42
    Zadnja sprememba: 05 Okt 2016 17:42
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3889

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa