[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti

Lea Kosmač (2016) Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1524Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti obravnava uporabo omenjenega modela pri pripravi plesne predstave Zvezdica Zaspanka. Teoretični del zajema kurikularne osnove za področje umetnosti v predšolskem obdobju, značilnosti plesne vzgoje v smislu gibalnega razvoja otrok, razvoja plesnosti pri otroku, vloge vzgojitelja in plesnih spodbud. Poglavje o vmesnem modelu za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu nam daje vpogled v to, na kakšen način lahko vzgojitelj dela s predšolskimi otroki, da jim omogoči participacijo, doživljanje, izražanje in ustvarjalnost. Vmesni model namreč otroku daje možnost, da sam ustvarja, raziskuje, odkriva, predvsem pa mu je dovoljeno delati napake, saj se iz njih največ nauči. Vzgojitelja pa spodbudi, da izstopi iz vloge učitelja in otroke opazuje ter jih kreativno spodbuja. Poglavje o plesni dramatizaciji poleg značilnosti plesne dramatizacije v predšolskem obdobju ponuja širok spekter idej za načrtovanje in ustvarjanje plesnih dramatizacij. V empiričnem delu je predstavljen potek ustvarjanja plesne predstave Zvezdica Zaspanka po modelu vmesne poti, vse od motivacije do nastopa. Opisane so prednosti uporabe vmesnega modela pri plesni umetnosti in težave, s katerimi se lahko sreča vzgojitelj pri delu po tem modelu. Nastajanje plesne predstave je zabeleženo s pomočjo dnevniških zapisov, risb, fotografij in video posnetkov. Delo po modelu vmesne poti je otrokom omogočilo samostojno raziskovanje in ustvarjanje gibanja, hkrati pa so imeli možnost razvijati kritičen odnos do umetnosti. Predstava, ki je bila rezultat njihovega ustvarjanja je bila prikaz njihove iznajdljivosti, medsebojnega sodelovanja in raziskovanja. Poleg vseh izkušenj, ki jih ustvarjanje plesne predstave Zvezdica Zaspanka po modelu vmesne poti doprineslo otrokom, pa takšen način dela omogoča osebnostno rast in nova znanja tudi vzgojitelju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vmesni model, otrok, ples, glasba, plesna dramatizacija
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Vesna GeršakMentor
    asist. Urša RupnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11217225)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3885
    Datum vnosa: 05 Okt 2016 17:44
    Zadnja sprememba: 05 Okt 2016 17:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3885

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa