[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Problematika reševanja nalog iz področja gonil na nacionalnem preverjanju znanja

Matej Kastelic (2016) Problematika reševanja nalog iz področja gonil na nacionalnem preverjanju znanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2194Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava tematiko gonil, s poudarkom na prestavnih razmerjih in analizira obravnavano tematiko v osnovnih šolah. Najprej so v diplomskem delu predstavljena analiza rezultatov nacionalnega preverjanja znanja, ki je usmerjena predvsem na analizo tehničnih sredstev, natančneje gonil. Drugi del diplomskega dela temelji na didaktičnem vidiku pojavljanja tehničnih sredstev pri pouku Tehnike in tehnologije. S pregledom učnih načrtov za Tehniko in tehnologijo, Naravoslovje in tehniko, Robotiko v tehniki, Fiziko in Matematiko ugotovimo, kje vse se lahko pojavlja jo cilji na temo gonil. Pregled učbeniških zbirk predstavi medpredmentne povezave predmeta Tehnike in tehnologije. V tretjem delu diplomskega dela sledi uvrstitev nalog po Bloomovi taksonomski lestvici in ugotavljanje ali učbeniške zbirke s podanim spektrom nalog pokrijejo vse stopnje taksonomske lestvice. V zadnjem delu diplomskega dela podamo nabor nalog, ki pokrivajo vse stopnje Bloomove taksonomske lestvice, ter naloge za preverjanje tehnološke pismenosti. S sklepom so podane ključne ugotovitve, ki smo jih dosegli z delom. Podane so še nekatere možnosti za izboljšanje učinkovitosti poučevanja vsebin na temo gonil, katere je potrebno še strokovno proučiti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nacionalno preverjanje znanja, tehnika in tehnologija, tehnološka pismenost, gonila, prestavno razmerje, Bloomova taksonomija, učni načrt, robotika v tehniki, naravoslovje in tehnika
    Število strani: 38
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko KocijančičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11215177)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3874
    Datum vnosa: 05 Okt 2016 13:49
    Zadnja sprememba: 05 Okt 2016 13:49
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3874

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa