[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Računalniško podprti eksperimenti na temo toplote in temperature v osnovni šoli

Ladislava Ježek Narobe (2016) Računalniško podprti eksperimenti na temo toplote in temperature v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3157Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga predstavlja sodoben pristop k eksperimentalnem delu učitelja fizike v osnovni šoli. Ker je eksperimentalni del pouka ključen pri sodobnem poučevanju fizike, predstavlja diplomsko delo eno od možnosti izvedbe eksperimentalnega dela poučevanja. Predstavljeni eksperimenti vključujejo uporabo računalnika, kot podpornega sistema. Z uporabo digitalnih sistemov, ki vključujejo uporabo računalnika, je možno kvalitetno in nazorno izvajati klasične eksperimente. Takšen način eksperimentiranja omogoča učencu kvalitativno spremljati fizikalne zakonitosti s takojšnjo povratno informacijo. S spreminjanjem pogojev je mogoče hitro in zanesljivo podati zaključke in ugotoviti fizikalne zakonitosti. Namen diplomske naloge je usmeriti učitelja k uporabi digitalnih medijev pri izvajanju klasičnih eksperimentov v osnovni šoli. Učencem preko tovrstnega dela omogočimo realno izkustvo fizikalnih zakonitosti. Ob vse večjem trendu uporabe digitalnih medijev naloga ponuja sodoben pristop k poučevanju fizike. Eksperimenti so pripravljeni zgolj za ozko fizikalno področje toplote in temperature, mogoče pa jih je prilagoditi tudi za druga področja, kot so biologija, kemija, naravoslovje in tehnika.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: toplota, temperatura, računalniško podprti eksperimenti, zajem podatkov, digitalni merilniki temperature – temperaturne sonde
    Število strani: 88
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko KocijančičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11203657)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3841
    Datum vnosa: 03 Okt 2016 14:34
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2016 14:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3841

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa