[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen urejanja šolske učne poti skozi projektno delo pri dodatnem pouku biologije

Minka Kočevar (2011) Pomen urejanja šolske učne poti skozi projektno delo pri dodatnem pouku biologije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3474Kb)

    Povzetek

    Pri dodatnem pouku iz biologije smo s skupino 12 učenk v 7. razredu s projektno metodo dela uredile šolsko naravoslovno učno pot in z metodo dela z različnimi viri informacij izdelale delovne liste z opisi rastlin na poti. V 8. razredu pa smo z isto skupino 9 učenk z raziskovalno metodo dela in metodo pisanja dnevnika narave opazovale drevesa in grme v šolski okolici. Z diplomsko nalogo sem želela preveriti, ali navedene metode z veliko izkušenjskega učenja dajo boljše rezultate od tradicionalnega pouka učenja biologije pretežno iz učbenika in računalniških projekcij. Učenke, ki so dodatni pouk iz biologije obiskovale obe leti, so bile zelo uspešne pri usvajanju znanja iz poznavanja dreves in grmov, pokazale so višjo motiviranost za učenje v šolski okolici in višjo pozitivno naravnanost za učenje biologije in izbor poklica v povezavi z biologijo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: biologija, osnovna šola, izkušenjsko učenje, projektni pouk, dodatni pouk
    Število strani: 94
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=2419535)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 383
    Datum vnosa: 21 Okt 2011 07:35
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/383

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa