[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Bralna pismenost in učenje matematike

Natalija Lokar (2016) Bralna pismenost in učenje matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2183Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo govori o bralni pismenosti v povezavi s poukom matematike. V prvem delu so predstavljene nekatere vrste pismenosti: bralna, matematična in vsebinska pismenost. Opisani so dejavniki bralne pismenosti in predstavljene nekatere strategije za izboljšanje bralnega razumevanja, v okviru matematične pismenosti pa je predstavljenih osem matematičnih kompetenc. V nadaljevanju so opisane značilnosti matematičnih besedil, težave, ki se pojavljajo pri njihovem branju in vloga branja pri pouku matematike. Nato so predstavljeni trije pristopi pri učenju branja z razumevanjem in šest podpornih tehnik pri učenju branja z razumevanjem v povezavi z reševanjem besedilnih nalog, ki jih lahko učitelj uporabi pri svojem delu in tako izboljša bralno razumevanje učencev. V empiričnem delu je predstavljena pilotska raziskava, s katero sem želela ugotoviti, ali simboli in slike v matematičnih nalogah/problemih ovirajo učence sedmega razreda pri njihovem reševanju. V okviru empiričnega dela diplomske naloge so bile sestavljene tri naloge in tri različice vsake od nalog. Podatki so bili zbrani tako, da je vsak učenec rešil po eno različico iz treh različnih nalog. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci v večini primerov najbolje rešujejo naloge, ki so sestavljene zgolj iz besedila, slabše naloge, v katerih so prisotni simboli, in najslabše naloge, v katerih so prisotne slike.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: bralna pismenost, branje, bralno razumevanje, matematična besedila, reševanje besedilnih nalog
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11193929)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3817
    Datum vnosa: 29 Sep 2016 09:23
    Zadnja sprememba: 29 Sep 2016 09:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3817

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa