[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje fotosinteze med študenti bioloških in nebioloških programov študija

Erika Lekan (2016) Razumevanje fotosinteze med študenti bioloških in nebioloških programov študija. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1445Kb)

    Povzetek

    Fotosinteza je eden od najpomembnejših procesov na Zemlji, zato je pomembno poznati vsaj njegove osnove. S temi se začnejo v Sloveniji spoznavati učenci v 5. razredu osnovne šole. Ker gre za kompleksen proces, se že na začetku učenja pojavijo napačne predstave, ki se nato zaradi različnih vzrokov ohranjajo še na srednješolski stopnji in tudi pri študentih. Namen te raziskave je bil ugotoviti, kako kakovostno je znanje fotosinteze med študenti biološke in nebiološke smeri študija ter katere so njihove najpogostejše napačne predstave. Testiranje je bilo izvedeno na 154 študentih. 70 % študentov je bilo s Pedagoške fakultete, smer dvopredmetni učitelj biologija z vezavo, ostalih 30 % študentov pa je bilo s Filozofske fakultete. 30 % anketiranih študentov je iz 1. letnika, 50 % iz 2. in 20 % iz 3. letnika. Vprašalnik je obsegal 31 vprašanj, od tega jih je 21 preverjalo znanje o fotosintezi, 5 odnos do fotosinteze in biologije ter 2 odnos do raziskave in vprašalnika. Ugotovili smo, da imajo študentje biološkega programa študija boljše znanje o fotosintezi kot študentje nebiološkega programa. Prav tako imajo študentje višjih letnikov več znanja od študentov nižjih letnikov. Napačne predstave so se pojavile pri študentih obeh programov in vseh letnikov, vendar so bile pri študentih 1. letnika oziroma pri študentih nebiološkega študija pogostejše.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: fotosinteza, napačne predstave, respiracija, hrana, energija
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11193417)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3815
    Datum vnosa: 29 Sep 2016 09:25
    Zadnja sprememba: 29 Sep 2016 09:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3815

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa