[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Otroci soustvarjajo projekt Veselo zimsko praznovanje v vrtcu

Sara Kramperšek (2016) Otroci soustvarjajo projekt Veselo zimsko praznovanje v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (763Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem predstavila potek načrtovanja, izvajanja in evalvacije projekta Veselo zimsko praznovanje, ki smo ga študentke tretjega letnika predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedle v vrtcu v šolskem letu 2015/16. Pomembna cilja projekta sta bila načrtovanje in izvedba dejavnosti v skladu s pristopom reševanja problemov odprtega tipa, glavni cilj diplomskega dela pa je bil raziskati udejanjanje participacije otrok v projektu in prepoznati ključne razlike med različnimi analizami (lastno analizo izvedenih dejavnosti, samoevalvacijo študentk izvajalk in evalvacijo vzgojiteljice). Pomemben del projekta je predstavljala participacija otrok, ki smo jo študentke želele vključiti v čim več dejavnosti. Otrokom smo postavljale različna problemska vprašanja, na katera so preko aktivnega učenja odgovarjali tekom projekta. Kot pravi N. Turnšek (2004), je glavni namen odprtega tipa raziskovanja prav reševanje problemov, ki jih otroci rešujejo sami oz. s pomočjo in podporo odraslih oseb. Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da se je participacija otrok v projektu udejanjala, vendar priložnosti za participacijo niso bile v celoti izkoriščene. Študentke smo si pri nastopih zastavljale dejavnosti, ki niso vedno omogočale participacije otrok, kar je tudi odraz načrtovanja; število ciljev participacije je namreč predstavljalo le dobro tretjino vseh ciljev. Pri analizah dejavnosti sem ugotovila, da se te razlikujejo predvsem glede na vsebino opazovanja, sicer pa se med lastno analizo izvedenih dejavnosti, samoevalvacijo študentk izvajalk in evalvacijo vzgojiteljice ne pojavljajo bistvene razlike.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: participacija otrok, reševanje problemov odprtega tipa, aktivno učenje, Reggio Emilia
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11191369)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3805
    Datum vnosa: 29 Sep 2016 09:34
    Zadnja sprememba: 29 Sep 2016 09:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3805

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa