[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pozornost otrok pri poslušanju pravljic v javnih vrtcih in vrtcih montessori

Maja Lazar (2016) Pozornost otrok pri poslušanju pravljic v javnih vrtcih in vrtcih montessori. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu je opredeljena pravljica in njen pomen ter pripovedovanje kot glavni način posredovanja. Opisano je tudi poslušanje, kot pomoč pri izboljšanju poslušanja pa je predlagano nekaj stvari, ki jih kot govorci ali poslušalci lahko izboljšamo. Za učinkovito poslušanje je potrebna pozornost, zato je kot pomoč navedenih tudi nekaj vaj za izboljšanje pozornosti oz. pozornega poslušanja. Ker so bile predmet raziskovanja razlike med vrtcem montessori in javnim vrtcem, je v teoretičnem delu napisno tudi nekaj o obeh pedagoških konceptih ter opredeljeno, kakšne poglede imajo na pravljico. V empiričnem delu je opisana raziskava, ki je bila izvedena v javnem vrtcu Krtek in vrtcu montessori Peter Pan. V omenjenih vrtcih je bilo opravljeno sistematično opazovanje otrok med poslušanjem pravljice. Vzorec je zajel 36 otrok, starih 5–6 let: 19 iz javnega vrtca in 17 iz vrtca montessori, vključena pa sta bila oba spola. Cilj je bil ugotoviti, ali se pozornost otrok pri poslušanju pravljic med javnim vrtcem in vrtcem montessori razlikuje. Raziskava je pokazala, da se pojavljajo razlike predvsem v daljšem trajanju pozornosti, saj so otroci v vrtcu montessori dalj časa zbrano poslušali pravljico kot otroci v javnem vrtcu. Vendar pa je bila raziskava delana na majhnem vzorcu, zato rezultatov ne moremo posplošiti na celotno populacijo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: pozornost, poslušanje, pravljica, pripovedovanje pravljice, javni vrtec, vrtec montessori
    Število strani: 112
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11180617)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3783
    Datum vnosa: 23 Sep 2016 08:16
    Zadnja sprememba: 23 Sep 2016 08:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3783

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa