[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv vedenja vzgojitelja na celostno odzivnost otrok pri gibalni dejavnosti

Polona Kopač (2011) Vpliv vedenja vzgojitelja na celostno odzivnost otrok pri gibalni dejavnosti. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (835Kb)

    Povzetek

    Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti ali stil vodenja vzgojitelja res vpliva na celotno odzivnost otrok pri gibalnih dejavnostih. Osredotočili smo se na to ali vzgojitelj s svojim vedenjem vpliva na posamezne komponente otrokove osebnosti. Zajeli smo gibalno, intelektualno, čustveno in socialno komponento otrokove osebnosti. Za potrebe raziskave smo skonstruirali dve ocenjevalni lestvici, po katerih smo ocenjevali odziv otrok in prilagajali naš način vodenja. Skupaj smo izvedli šest gibalnih ur, tri na pozitiven in tri na negativen način vodenja. Ure smo izvajali po metodah dela za otroke v predšolskem obdobju na gibalnem področju in sicer smo dve uri izvedli na način metode poligona, dve na način metode postaj in dve na način metode igre. V teoretičnem delu smo se na splošno osredotočili na vedenje in na celosten razvoj otroka, kjer smo zajeli intelektualno, čustveno, socialno in gibalno komponento otrokove osebnosti. Večji poudarek smo dali gibanju in gibalnim dejavnostim predšolskega otroka ter njihovemu pomenu v vrtcu. Osredotočili smo se na poučevanje gibanja skozi različne metode dela, katere smo tudi sami uporabili v raziskavi (metoda poligona, metoda postaj in metoda igre). Pri vsem tem pa je pomemben način vodenja vzgojitelja. V naši raziskavi smo zajeli 14 otrok iz vrtca Kokrica, kateri so nam omogočili izvedbo in potek eksperimenta. Prek različnih gibalnih ur, izvedenih na pozitiven in negativen način vodenja vzgojitelja, smo ugotovili, da vzgojitelj s svojim vedenjem vpliva na vse komponente otrokove osebnosti, tako na intelektualno, čustveno, socialno in gibalno. V naši raziskavi smo potrdili, kako pomembno vlogo imamo odrasli, tako starši kot vzgojitelji, na celoten otrokov razvoj.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: gibalne/športne dejavnosti, predšolski otrok, vedenje, celoten razvoj, metode dela
    Število strani: 36
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Alenka CemičMentor
    asist. dr. Jera ZajecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8948553)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 376
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 13:22
    Zadnja sprememba: 18 Okt 2011 13:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/376

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa