[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja

Monika Jensterle (2016) Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1760Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela je modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost študentov pri uvodnem programiranju. Ugotoviti želimo, kateri dejavniki vplivajo na uspešno opravljen predmet iz uvodnega programiranja. Analizirali smo tudi tri naloge, ki vsebujejo koncepte, za katere menimo, da so težavni za programerje začetnike in ugotavljali na kakšen način se študenti pri teh nalogah motijo. V teoretičnem delu smo na podlagi izbrane literature opredelili dejavnike, ki vplivajo na uspešnost pri programerjih začetnikih. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o dejavnikih, ki vplivajo na uspeh pri opravljanju izpita iz programiranja. K sodelovanju smo povabili študente Univerze v Ljubljani, ki poslušajo predmete iz uvodnega programiranja. Z vprašalnikom smo pridobili podatke o srednji šoli, uspešnosti na maturi, učnem stilu, predznanju programiranja, obiskovanju in sodelovanju na predavanjih ter vajah, oceni predmeta iz uvodnega programiranja, številu poskusov potrebnih za opravljen predmet... Analizirali smo tudi način reševanja treh omenjenih nalog. Naloge smo dodali vprašalniku. Za modeliranje podatkov smo uporabili odločitvena drevesa. Interpretirali smo jih s ciljem, da bi izboljšali didaktični pristop pri uvodnem programiranju. Odločitveni modeli nakazujejo, da za študente, ki so sodelovali v raziskavi velja, da na njihov uspeh pri programiranju najbolj vpliva uspešnost na maturi (ali je študent opravljal splošno ali poklicno maturo in koliko točk je dosegel).

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: uvodno programiranje, strojno učenje, odločitvena drevesa, modeliranje študentov
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    asist. Matej ZapušekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11172681)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3753
    Datum vnosa: 21 Sep 2016 09:39
    Zadnja sprememba: 21 Sep 2016 09:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3753

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa