[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Postopno uvajanje otrok v vrtec

Alojzija Žnidarič (2011) Postopno uvajanje otrok v vrtec. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (568Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi sem raziskala, kako pomembno je postopno uvajanje otroka v vrtec, tako za starše kot za otroka. Uvajanje otroka je tema, s katero se srečujejo strokovni delavci v vrtcu in starši, ko prvič pripeljejo otroka v vrtec. Novo okolje, v katerega vstopajo njihovi otroci, postavlja pred starše mnogo skrbi in vprašanj. V teoretičnem delu diplomske naloge sem se dotaknila otrokovega razvoja do tretjega leta, primarne navezanosti, vrtca kot institucije ter opisala proces uvajanja v vrtec s poudarkom na težavah staršev in otrok v uvajalnem obdobju. Poudarila sem pomembnost kakovostnega sodelovanja med vzgojitelji in starši. V empiričnem delu sem želela ugotoviti, na kakšen način so starši spremljali svoje otroke pri vstopu v vrtec, kakšni so bili njihovi strahovi in kako so zadovoljni s počutjem otroka po uvajanju. Tudi strokovne delavke sem vprašala, kakšne so navade staršev pred vstopom otroka v vrtec. Na primeru dveh oddelkov vrtca sem raziskala, kako je potekalo uvajanje otrok v vrtec, kaj je bilo uspešno, kakšne težave so se pojavljale in kako jih je mogoče v prihodnje reševati. Ugotovila sem, da so tako starši kot tudi strokovne delavke zadovoljne z načinom uvajanja. Še vedno pa imajo starši različne strahove ob vstopu otroka v vrtec, kar je seveda pričakovano, vendar so po uvajanju prav vsi zadovoljni oziroma zelo zadovoljni s počutjem otroka v vrtcu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, navezanost, vrtec, uvajanje v vrtec
    Število strani: 55
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Marcela Batistič ZorecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8948297)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 375
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 13:21
    Zadnja sprememba: 18 Okt 2011 13:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/375

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa