[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Doživljanje vodene vizualizacije in priprava na plesno izražanje

Žana Benedičič (2016) Doživljanje vodene vizualizacije in priprava na plesno izražanje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (882Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi sem se osredinila na vodeno vizualizacijo in pripravo na plesno ustvarjanje. Izhajala sem iz današnje velike težave, ki se pojavlja že pri otrocih – stresa. Otrokom danes najbolj primanjkuje tišine in umirjenosti, zato sem se odločila, da jih z vodeno vizualizacijo popeljem v svet domišljije, tišine in umirjenosti. V teoretičnem delu sem se osredinila na samo vodeno vizualizacijo. Z njo si skušamo čim bolj slikovito in plastično predstavljati scene, predmete in dejanja. Pred izvajanjem vizualizacije se moramo sprostiti in najti udoben položaj. Posvetila sem se tudi stresu in vplivu, ki ga ima na otroka. Zelo pomembno je, da vzgojitelj pozna najpogostejše znake stresa pri otroku. Njegovi znaki so lahko čustveni, vedenjski ali telesni. Prav zaradi tega je sprostitev nujno potrebna zaradi tempa, v katerem živimo. Tako opisujem tudi sprostitvene tehnike, ki so primerne za izvedbo v vrtcu. Osredinila sem se tudi na ustvarjalni gib, ki združuje sprostitveno dejavnost, domišljijo, gibanje in ustvarjalno izražanje. Navajam tudi pomen ustvarjalnega giba za razvoj otrok. V empiričnem delu sem otroke osredinila na izvajanje sprostitvene tehnike, tj. vodeno vizualizacijo. Po sprostitveni tehniki sem otroke spodbujala k plesnemu izražanju. Opazovala sem, ali se otroci znajo sprostiti in ali so po sprostitveni tehniki bolj ustvarjalni za plesno izražanje. Ugotovila sem, da so bili rezultati zelo pozitivni. Otroci so bili bolj sproščeni in zadovoljni. Opazila sem, kako velika je njihova domišljija in kako zelo so ustvarjalni. V svoji skupini otrok sem prišla do zaključka, da so umirjeni in sproščeni otroci polni domišljije in kreativnosti. Pripravljeni so sodelovati in se dopolnjevati.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vodena vizualizacija, tehnike sproščanja, stres, sprostitev, ustvarjalni gib
    Število strani: 47
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Vesna GeršakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11165513)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3731
    Datum vnosa: 21 Sep 2016 07:28
    Zadnja sprememba: 21 Sep 2016 07:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3731

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa