[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Slikarske naloge s pomočjo digitalne fotografije na razredni stopnji

Sara Jakopič (2011) Slikarske naloge s pomočjo digitalne fotografije na razredni stopnji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Fotografija je danes malodane vsepovsod. Vsak dan nas zasuje z vizualnimi sporočili, tehnološki napredek pa je omogočil, da lahko fotografira kdorkoli, ne glede na znanje in izkušnje. Skoraj vsak učenec ima pri sebi telefon z vgrajenim fotoaparatom. Četudi nam je danes omogočeno množično fotografiranje, pa ni vsaka fotografija kvalitetna. Potrebno je poznavanje ne le fotoaparata, pač pa tudi osnov kompozicije, barvnih problemov, svetlobnih odnosov ... vse to zaobjema prav učni načrt likovne vzgoje. Glede na to dejstvo se mi zdi smiselno razmišljati o fotografiji v kontekstu učnega načrta osnovne šole (obravnave fotografije tam skorajda ni). S pomočjo fotografije bi lahko učenci usvajali raznolika znanja s področja likovne vzgoje. Ta tehnika ima namreč določene prednosti … pa tudi slabosti. Zato sem se v empiričnem delu odločila primerjati klasične slikarske tehnike s fotografijo na ravni izvajanja slikarskih nalog. Zanimali so me tako končni izdelki (fotografije in slike) kot tudi sam postopek snovanja – kako motivirani so učenci, koliko časa usmerjajo pozornost, razmišljajo o problemu, kako se soočajo z novimi pristopi itd. Bi bilo smiselno nadomestiti klasične slikarske tehnike s fotografijo? Do ugotovitev in zaključkov sem prišla na podlagi analize najbolj značilnih del otrok.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: fotografija, slikarstvo, likovna vzgoja, barve, toplo-hladni kontrast
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. mag. Črtomir FrelihMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8951369)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 372
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 13:19
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 15:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/372

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa