[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza iger v uvodnem delu ure športne vzgoje

Lucija Peklaj (2011) Analiza iger v uvodnem delu ure športne vzgoje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (410Kb)

    Povzetek

    Športna vzgoja je med učenci zelo priljubljena. Da pa jo lahko varno izvajamo, je potrebno učence vedno tudi primerno ogreti. V diplomskem delu sem se posvetila elementarnim igram, ki jih uporabljamo za prvi del ogrevanja, to je splošno ogrevanje. V teoretičnem delu je predstavljen uvodni del ure športne vzgoje, tako splošno kot tudi specialno ogrevanje. Podrobneje so opisane značilnosti in vrste elementarnih iger, ki jih uporabljamo v uvodno pripravljalnem delu vadbene enote. Pri vsaki vrsti sta zapisana tudi dva konkretna primera igre. V raziskovalnem delu je za merski inštrument uporabljen vprašalnik. Razdelila sem ga razrednim učiteljem, ki poučujejo tudi športno vzgojo od 1. do 5. razreda. Vprašanja so se nanašala na sam način izvedbe elementarnih iger, organizacijo in pripravo na samo izvedbo ter tudi priljubljenost elementarnih iger, tako pri učencih kot tudi pri učiteljih. S pomočjo vprašalnika sem ugotovila, da 89,3 % vprašanih učiteljev uporablja za splošno ogrevanje elementarno igro pri približno polovici ur športne vzgoje ali pa še pogosteje.77,5 % vprašanih izvaja splošno ogrevanje primerno dolgo. Najpogostejši pripomoček, ki ga uporablja skoraj tretjina vprašanih za označevanje učencev, ki lovijo, je rutka. Dobra polovica vprašanih je navedla, da v primeru nediscipline med igro, učenca izločijo iz igre, a mu pri tem ne dajo druge dejavnosti, s katero bi se ogrel. Učitelji najpogosteje za splošno ogrevanje uporabljajo elementarno igro Bratec, reši me. Ta igra je, po mnenju vprašanih, pri učencih tudi najbolj priljubljena.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: športna vzgoja, ogrevanje, splošno ogrevanje, elementarne igre, priljubljenost elementarnih iger
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8872521)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 37
    Datum vnosa: 19 Avg 2011 08:31
    Zadnja sprememba: 22 Sep 2011 12:14
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/37

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa