[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Izobraževanje starejših odraslih za uporabo IKT

Gaja Brulc (2011) Izobraževanje starejših odraslih za uporabo IKT. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (9Mb)

    Povzetek

    Družba, katere del smo, je stalno spreminjajoča se struktura. Spremembe pa so odvisne od tisoč različnih dejavnikov. Današnja starostna struktura Slovenije temelji na obsežnejši skupini starejšega prebivalstva, pa tudi v prihodnosti se bo ta skupina še krepila. Spremembe v starostni sestavi družbe pa s seboj prinesejo vrsto drugih sprememb, prilagoditev, drugačnih pogledov. Današnja družba poleg starostnih sprememb že leta prinaša konstanten napredek na vseh področjih znanosti. Veliko je novih izumov, inovacij, novih tehnologij itd. Za nas pomembna sprememba je pojav nove skupine ljudi, željne novega znanja. To so ljudje, današnji odrasli in starostniki, ki v obdobju odraščanja niso poznali danes obstoječih informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Izobraževanja za odrasle imajo že precej dolgo in pestro zgodovino, tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Vedno več je raznovrstnih ustanov, ki se ukvarjajo z izobraževanjem starejšega dela populacije, prav tako pa je vedno več tudi področij, na katerih se odrasli izobražujejo. Izobraževanja odraslih na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij so novost predvsem zaradi poznejšega in še vedno trajajočega razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologij ter poznejšega zanimanja odrasle populacije za to področje. Poleg tega lahko šele od poznih osemdesetih in devetdesetih let govorimo o začetkih bolj množičnega širjenja današnjih tehnologij. Od širitve do izobraževanj pa je potreben še korak dlje. Diplomsko delo na podlagi obstoječih izobraževanj starejših odraslih za uporabo IKT opredeli najprimernejše dejavnike izobraževanj, od primernosti učnih pripomočkov in prostorske pomembnosti do najustreznejših oblik in metod poučevanja. Prav tako pojasni pomen »prave« osebnosti predavatelja. Dejavniki se predvsem zaradi specifičnosti področja poučevanja in starostne skupine razlikujejo od dejavnikov, uporabljanih v šolskih učilnicah ali na drugih izobraževanjih za odrasle.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: starejši odrasli, odrasli, izobraževanje, IKT
    Število strani: 80
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8947529)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 369
    Datum vnosa: 18 Okt 2011 13:15
    Zadnja sprememba: 18 Okt 2011 13:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/369

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa