[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uvajanje angleščine v predšolsko obdobje: primerjava med vrtcem v Španiji in slovenskim vrtcem v Ljubljani

Tjaša Skumavec (2016) Uvajanje angleščine v predšolsko obdobje: primerjava med vrtcem v Španiji in slovenskim vrtcem v Ljubljani. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (1141Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga je primerjava uvajanja angleškega jezika v predšolsko obdobje med slovenskim vrtcem v Ljubljani in španskim vrtcem v Huelvi. V teoretičnem delu je opisana primerjava omenjenih držav glede na njune zgodovinske, geografske in demografske značilnosti. Predstavljena je tudi primerjava obeh jezikov, izobraževalnih sistemov ter program predšolske vzgoje. Povzete so razlike med Slovenijo in Andaluzijo pri uvajanju tujega jezika v predšolsko obdobje. V nadaljevanju je predstavljen otrokov govorni razvoj, razlogi za zgodnje učenje tujega jezika in dejavniki, ki vplivajo na uspešno poučevanje v predšolskem obdobju. Vključeni so tudi različni pristopi ter metode poučevanja, primerni za to starostno obdobje, nazadnje pa so predstavljena različna sredstva in pripomočki, s katerimi si pri tem lahko pomagamo. V raziskovalnem delu sta na konkretnih primerih predstavljena slovenski in španski model uvajanja angleškega jezika v predšolsko obdobje. Na podlagi daljših opazovanj in lastne udeležbe so opredeljene podobnosti in razlike med modeloma poučevanja, potekom učne ure v slovenskem in španskem vrtcu ter ureditvi in organizaciji igralnic, v katerih poteka poučevanje. Prav tako je vključena primerjava različnih metod in pristopov poučevanja, ki jih uporabljata pedagoginji, ter sredstev in pripomočkov, ki so jima pri tem v pomoč.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: zgodnje poučevanje tujega jezika, predšolsko obdobje, razlogi za zgodnje poučevanje, metode in pristopi zgodnjega poučevanja jezika, sredstva in pripomočki za poučevanje tujega jezika
    Število strani: 57
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11139401)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3676
    Datum vnosa: 06 Sep 2016 13:09
    Zadnja sprememba: 06 Sep 2016 13:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3676

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa