[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Nordijsko smučanje v prvem in drugem triletju osnovne šole

Kaja Berlot (2016) Nordijsko smučanje v prvem in drugem triletju osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3542Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu smo ugotavljali, kakšne so možnosti vključevanja nordijskega smučanja v prvo in drugo triletje osnovne šole. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, koliko šol vsebine nordijskega smučanja v prvem in drugem triletju že ponuja ter kakšno mnenje imajo učitelji glede vključevanja teh vsebin v program prvega in drugega triletja. Zanimalo nas je tudi, kako kompetentne se učitelji počutijo za poučevanje vseh disciplin nordijskega smučanja. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo raziskali področje nordijskega smučanja, šole v naravi in športnega dne ter kakšne možnosti nacionalni učni načrt ponuja za vključevanje teh vsebin v program prvega in drugega triletja. V empiričnem delu smo uporabili kvantitativni empirični pedagoški pristop. V vzorec smo vključili 187 učiteljev (učiteljev razrednega pouka, športnih pedagogov, ki poučujejo na razredni stopnji in drugih pedagoških delavcev) iz 90 šol iz vseh slovenskih regij. Za obdelavo smo uporabili metode osnovne deskriptivne statistike. Raziskava je pokazala, da ima že približno 10 % šol v svoj letni delovni načrt vkljužene vsebine nordijskega smučanja. Razlogov za nevključevanje je sicer veliko, prevladujejo pa pomanjkanje pogojev, opreme in kadra. Večina učiteljev je mnenja, da so vsebine nordijskega smučanja v prvem in drugem triletju potrebne ter da se otroci s temi vsebinami ne spoznajo dovolj. Ravno tako je večina anketirancev mnenja, da bi bila njihova šola zainteresirana za izvajanje nordijskega smučanja na športnemu dnevu, če bi zunanji ponudnik za razumno ceno priskrbel materialne in kadrovske pogoje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: tek na smučeh, smučarski skoki, nordijska kombinacija, šport, športni dan, šola v naravi
    Število strani: 95
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11136841)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3668
    Datum vnosa: 06 Sep 2016 11:39
    Zadnja sprememba: 06 Sep 2016 11:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3668

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa