[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Digitalno pripovedovanje zgodb

Tina Blatnik (2016) Digitalno pripovedovanje zgodb. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (2862Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo se ukvarjali z novejšo učno metodo – digitalno pripovedovanje zgodb in njeno vpeljavo v pouk. Zanimalo nas je, ali je digitalno pripovedovanje zgodb primerna učna metoda za doseganje izbranih učnih ciljev obveznega izbirnega predmeta Računalništvo, za spodbujanje aktivnega učenja in za povečanje zanimanja za računalniške vsebine. Zanimalo nas je, ali metoda vpliva na razvoj poglabljanja medpredmetnih kompetenc učencev, kot so kreativno razmišljanje, sodelovalno učenje in razvoj digitalne kompetence. Metodo smo empirično preizkusili med učenci zadnjega triletja izbrane osnovne šole. Učenci so izdelovali digitalne zgodbe sami ali v paru na temo računalniške osebnosti. Za urejanje večpredstavnih gradiv in ustvarjanja zgodb so uporabili program Movie Maker. Učitelj in učenci smo skupaj določili kriterij za ocenjevanje digitalnih zgodb. Pomembno nam je bilo, da je zgodba vsebovala elemente digitalnih zgodb. Učenci so najprej z upoštevanjem besedilnih lastnosti zgodb ustvarili strukturirana besedila. S ciljem, da bi ustvarili ritem in povečali učinkovitost pripovedovanja, so učenci v zgodbo vključevali pozorno izbrano glasbo. Izdelki so bili na koncu ocenjeni. Učenčev odnos do uporabe digitalnega pripovedovanja v okviru pouka smo ocenili z analizo rezultatov opazovanj tekom raziskave in z anketnim vprašalnikom, ki so ga učenci rešili ob koncu raziskave.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: digitalno pripovedovanje zgodb, večpredstavna gradiva, računalniške osebnosti
    Število strani: 82
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=11134537)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3660
    Datum vnosa: 05 Sep 2016 12:11
    Zadnja sprememba: 05 Sep 2016 12:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3660

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa